1963
Josef és Herbert Schnitzer első motorsport tevékenysége a Fiat-nál.
1964
Josef Schnitzer első BMW hengerfej módosításai, és indul a BMW 1800 Ti versenyen.
1966
J. Schnitzer megnyeri a német bajnokságot BMW 2000 Ti Schnitzer-el.
1968
J. Schnitzer megnyeri a német bajnokságot BMW 2000 Ti Schnitzer-el.
1969
E. Furtmayr megnyeri az Európa-bajnokságot BMW 2002 Ti Schnitzer-el.
1970
E. Furtmayr megnyeri az Európa-bajnokságot BMW 2,8 CS Schnitzer-el.
1971
W. Brun megnyeri az Európa-bajnokságot BMW 2,8 CS Schnitzer-el.
1972
Stommelen R., J. Fitzpatrick és H. Heyer győzelme a hat órás versenyen Nürburgringen.
1973
Részvétel az Európai Túraautó Bajnokságban. J. Schnitzer BMW-je 4 szelep/hengerfejjel indul.
1974
H. Ertl és A. Krebs győzelme a 6 órás versenyen a Nürburgringen.
1975
J. Laffite a Martini Schnitzer BMW motorral megnyerte a Formula 2 Európa bajnokságot.
1976
Részvétel a hosszú távú versenyek világában BMW Schnitzer coupe-val, két győzelemmel.
1976
1,4 literes Turbo Schnitzer BMW motor kifejlesztése.
1977
Műveleteket végeznek a BMW 2002 Turbo Schnitzer német Racing Championship nevében a világ második legjelentősebb autógyártójának, a Toyota-nak, a csoport 5 turbo versenyautó motort fejlesztett ki.
1978
H. Ertl megnyerte a német bajnokságot BMW 320 turbojával.
1979
A harmadik helyet érte el a német versenyző M. Winkelhock BMW 320 Turbo-val.
1980
Második helyen a német versenyző bajnoka, H.-J. BMW 320 Turbo Schnitzer-el.
1981
Részvétel a német versenyen a 800 lóerős Schnitzer BMW M1 5. csoportban.
1982
Részvétel a német versenyen a Lipót bajor királyi herceg BMW M1 4. csoportban.
1983
D. Quester Európai Túraautó Bajnokságban vett részt.
1986
R. Ravaglia Európai Túraautó Champion-ban részt vett.
1987
R. Ravaglia túraautó bajnok.
1 988
R. Ravaglia Európai Túraautó bajnok.
1989
R. Ravaglia német túraautó-bajnok és J. Cecotto olasz Touring Car bajnok.
1990
R. Ravaglia kettős győzelme az Spa 24 órás Rennen-Francorchamps-on és J. Cecotto német túraautó bajnok.
1991
Részvétel a Német Túraautó Bajnokságban.
1992
Részvétel a Német Túraautó Bajnokságban R. Ravaglia, J. és A. Heger Winkelhock BMW M3-al.
3. hely a DTM csapat ranglistán.
2. hely a 24-órás versenyen a Nürburgringen J. Winkelhock, A. Heger és A. Hahne.
2. hely a 24-órás versenyen a Spa-Francorchamps J. Winkelhock, A. Heger, és E. van de Poele.
1992
Hármas győzelem a Macau Guia versenyen E. Pirro, Ravaglia, R. J. Winkelhock.
Pukekohe E. Pirro, és R. Ravaglia megnyerte a 2 ½-órás versenyt.
1993
Winkelhock és S. Soper győztes és második helyezett a vezető bajnokságban BMW 318i-vel. BTCC győztes a csapat.
1993
2. és 3. hely a Macau Guia versenyen Winkelhock J. és E. Pirro.
1994
Részvétel a British Touring Car Championshipen S. Soper és J. Winkelhock BMW 318i FIA II. osztályban és az első alkalommal történő részvétel a japán Touring Car Championshipen S. Soper és a Lipót bajor királyi herceg a BMW 318i FIA Class II-ben.
J. Winkelhock megnyerte az országos rangsort a Touring Car World Final-on Doningtonban, és szintén megnyerte az ázsiai-csendes-óceáni túraautó-bajnokságot. J. Winkelhock kettős győztes a Macau Guia versenyen.
1995
Győzelem a japán Super Touring Car Championship-en.
1996
J. Winkelhock, R. Ravaglia részvétele a BTCC bajnoságon.
1997
P. Soper a McLaren BMW F1 GTR-el második helyezett a csapatösszesítésben.
1998
Super német túraautó-bajnokságon (STW) J. Cecotto a BMW 320i FIA II. osztály győztese.
1999
Összesítésben Winkelhock a győztese a 24 órás Le Mans-i versenyen.
2000
Vice-bajnok a csapatösszesítésben az amerikai Le Mans Series-ben (ALMS) a BMW V12 LMR-el.
2001
Kettős győzelem az American Le Mans Series (ALMS) bajnokságon J. Müller (1) és JJ Lehto (2) egy BMW M3 GTR-el, valamint megnyerte a csapat besorolást.
2002
Runner up-ban a sofőrök végeredménye az ETCC (Európai Túraautó-bajnokságon) és Jörg Müller a második helyezett a konstruktőri bajnokságon BMW 320i-vel.
2003
Runner up-ban a sofőrök végeredménye az ETCC (Európai Túraautó-bajnokságon) és Jörg Müller a második helyezett a csapatösszesítésben BMW 320i-vel.
2004
Kettős győzelem a 24 órás versenyen a Nürburgringen, járművezetők: Dirk Müller, Jörg Müller, Hans-Joachim Stuck, Pedro Lamy (1. hely), Boris Said, Duncan Huisman, Hans Joachim Stuck és Pedro Lamy (2. hely), a két BMW M3 GTR-el.
2005
Kettős győzelem a 24 órás versenyen a Nürburgringen, versenyzők: Pedro Lamy, Boris Said, Duncan Huisman, Andy Priaulx (1. hely), Dirk Müller, Jörg Müller, Hans-Joachim Stuck és Pedro Lamy (2. helyezett).
2006
Vice-világbajnokság a WTCC (World Touring Car Championship-ben), Jörg Müller a csapatösszesítésben nyer BMW 320si-jével.
Gyártó weboldala: www.ac-schnitzer.de