PHILIPS

 Akárhol is találkozunk vele, a Philips márka több millió háztartásban és épületben jelent ismerős látványt, a hét kék nagybetűből felépülő, azonnal felismerhető névként. Bár a vállalat fejlődése és növekedése több mint száz éves múltra tekint vissza, a Philips márka látványának gyökerei a 20. század első éveire vezethetők vissza. A Philips a 20. században: az első izzóhirdetés. A hollandiai Eindhovenben 1891-ben létrehozott Philips & Co. vállalat azért alakult, hogy az elektromos áram egyre szélesebb körben való terjedésének következtében az izzók iránt mutatkozó folyamatosan növekvő igényt kielégítse. A Philips & Co első éveiben a vállalat neve többféle formában volt látható: az egyik a Philips & Co. kezdőbetűiből kialakított embléma volt, a másikon a Philips szó egy izzó üvegére nyomtatva jelent meg. A legelső reklámkampány 1898-ban indult, amikor Anton Philips egy holland népviseletet mutató levelezőlapot használt marketing eszközként. A Philips név betűi egy izzó gömbjére voltak nyomtatva minden kártya tetején. A Philips név 1920-as évek végén vette fel azt a formáját, amelyet ma is ismerünk. A Philips jogvédett márkajegyei: a pajzs embléma eredete. A ma már ismert Philips hullámok és csillagok először 1926-ban tűntek fel egy Miniwatt rádiócső és a Philigraph, egy korai hangfelvevő eszköz csomagolásán. A hullámok a rádióhullámokat szimbolizálják, míg a csillagok az esti égboltot jelzik, amelyen keresztül a rádióhullámok utaznak. 1930-ban helyezték el a négy csillag által körülvett hullámokat egy körben. Ezután a csillagok és a hullámok elkezdtek feltűnni a rádiókon és gramofonokon, a kört a design részeként használva fel. A kör embléma egyre gyakoribb használata bővült ki a hirdetési anyagokra és más termékekre. Ebben az időben a Philips üzleti tevékenysége gyorsan bővült, és a vállalat olyan védjegyet keresett, amely egyedien különbözteti meg a Philipset, és amely megoldaná a jogi problémákat a jól ismert kör emblémák tulajdonosaival. Így született meg a Philips kör és a márkanév elhelyezése egy pajzs emblémán belül. A Philips pajzs először 1938-ban jelent meg. Bár az évek során módosult, az alapelemek a márkanévvel együtt, azóta is állandók maradtak, megadva a Philips számára azt a jellegzetes azonosságot, amely ma is körülveszi. A Philips márka hirdetése ma. Bár a cég emblémája az 1930-as évek óta alig változott, megváltozott az a mód, ahogy a Philips hirdette és kommunikálta a világ részére. Általánosságban az 1990-es évek közepéig minden hirdetési és marketing kampány termék szinten történt a helyi piacokhoz igazodva. Ez azonban ahhoz vezetett, hogy számos különböző kampány futott párhuzamosan, nem adva meg a Philips számára a globális vállalat egységes megjelenését. A globális jelenlét egységes megjelenítését megalapozandó a Philips 1995-ben vezette be első globális kampányát a „Let’s make things better” (Tegyük jobbá a dolgokat) szlogennel. Ez a téma magába foglalta az „Egységes Philips” gondolkodást, és minden piacon, minden terméken szerepelt. Ez volt az első kampány, amely az egész vállalatot összehozta, megadva az alkalmazottaknak az egymáshoz tartozás érzését, és amely biztosította az egységes vállalati arculatot a nagyközönség számára. 2004 szeptemberében a Philips útjára indította „sense and simplicity” márkaígéretét, amely új utat jelölt ki a vállalat számára. A „sense and simplicity” tükrözi a Philips elkötelezettségét, hogy olyan piacvezérelt vállalat legyen, amely a „fogyasztók igényei alapján tervezett, egyszerűen használható és fejlett technológiát képviselő” márkaígéretet beteljesítő termékeket és szolgáltatásokat kínál. 2008-ban a Philips márka becsült értéke 8%-kal, 8,3 milliárd dollárra emelkedett, és az Interbrand a világ legjobb márkaneveit felvonultató 2008-as listáján a 43. legértékesebb márka helyét foglalta el.

Gyártó weboldala: www.philips.com

Folytatás
Gyártók
Gyorskeresés
 
Keresési kritériumok (pl. íra be a keresett termék nevét)
Részletes keresés
Az Ön kosara üres

h i r d e t é s