BMC

 A BMC 1973 óta vesz részt sikeresen termékeivel az autó és motorversenyek világában motorok vázának gyártójaként ugyanúgy, mint óriási teljesítményű Forma 1-es csapatok levegőszűrő beszállítójaként. A magas színvonalú motoralkatrész importban eltöltött évek után a BMC felismerte a lehetőséget az autók és motorok számára egyedileg tervezett és gyártott sport levegőszűrők piacában. Az utángyártott termékek mellett több autó és motorgyár gyári beszállítójaként is jelen van a piacon.

A BMC a Forma 1-ben és az Amerikai Le Mans sorozatban is számos sikeres csapat beszállítója, mint pl. a Ferrari, a BMW, a Toyota, a Sauber, a Porsche és az Audi, ezzel is bizonyítva a termékek magas színvonalát.

A BMC levegőszűrők az alábbi eredményeket érték el:

Forma 1 csapatvilágbajnok: 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004. Forma 1 világbajnok: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004.

24 Órás Le Mans: 2000 és 2001: 1, 2. és 3. helyezés. 24 Órás Le Mans: 2002 és 2003: 1, 2, 3. és 4. helyezés.

 

Amerikai Le Mans Sorozat (GT): 2000, 2001, 2002, 2003, 2004. Amerikai Le Mans Sorozat (LMP 900): 2000, 2001, 2002, 2003, 2004.

FIA N-GT világbajnok: 2001. FIA N-GT Gr.N világbajnok: 2004.

- DTM bajnok: 2004.
- Olasz CIVT bajnok (Cl.N4): 2004.
- Olasz Rally bajnok (Gr.A Cl.2000): 2004.

A BMC levegőszűrők a papírszűrőknél nagyobb légáramlást biztosítanak. A Forma 1-ben, a BMC pamut szűrők lecsökkentik a szűrőn áthaladó légáram nyomásveszteségét, így biztosítják a legnagyobb energia maximális kihasználását. A gyári papírszűrők cseréjével és BMC pamut sportlégszűrő alkalmazásával ugyanahhoz a technológiához és anyagokhoz juthatunk, amelyeket a Forma 1-es csapatoknál használnak.

A Forma 1-ben használt légszűrőknek nagyon könnyűnek kell lenniük, ezért kizárólag a kipufogógázok és a levegő páratartalma által kiváltott oxidáció elleni védelmet biztosító epoxy borítású könnyűfém hálót használnak a szűrő előállítására. A szűrő anyagát alacsony viszkozitású olajjal átitatott különleges pamut géz képezi, amely a legjobb légáteresztő képességet biztosítja.

A BMC műszak csapata egy lágy gumi öntésen alapuló különleges gyártási folyamatot dolgozott ki, amely a jól ismert piros szűrőket adja. Egy darabból készülnek hegesztés nélkül, így csökkenthető a törés kockázata. Ez a "Teljes Öntésnek" nevezett rendszer a Forma 1-ből az R&D-től származik, és ez a minőség és technikai jellemzők természetszerűen megjelennek a BMC légszűrők esetében is.

A BMC szakemberei folyamatosan új megoldásokat fejlesztenek ki és új anyagokat tesztelnek a próbacsarnokban. A BMC egyik kutatási eredménye a CDA szűrőrendszer (Carbon Dynamic Airbox - Karbon Dinamikus Légdoboz), amely egy valódi szénszálakból készült henger alakú légdoboz mosható szűrővel. Az eredeti filtert CDA-ra cserélve igazi dinamikus szupertöltetű rendszert kaphatunk, amely segítségével sokkal több hideg levegő sokkal nagyobb sebességgel jut a motortérbe, mint a hagyományos szűrőrendszerek esetében. A dyno tesztek eredményei azt mutatják, hogy a CDA jelentősen megnöveli a motor teljesítményét és nyomatékát egyaránt.

A BMC direktszűrők a jól ismert piros gumiból készülnek, amely biztosítja, hogy a csatlakozó nyílás a fizikai igénybevételnek és a hőhatásoknak egyaránt ellenálljon anélkül, hogy a hőmérséklet hatására alakváltozást szenvedne el. A szűrő különleges hálója lehetővé teszi, hogy akár 700 LE (NOS vagy Turbo) teljesítményű motorokhoz is felhasználható legyen a légbeáramlás által okozott probléma vagy deformáció nélkül. BMC direktszűrőkkel szerelik fel az autós erőpróbák, többek között a 24 órás Le Mans és a Porsche GT3 Kupa számos hivatalos csapatát. A hosszú élettartam és a teljesítménynövekedés biztosítása érdekében az eredeti légbeáramló nyíláshoz rugalmas csővel való csatlakoztatás javasolt.

A BMC légszűrők moshatók. Tisztításukat minden 25000 km után javasoljuk, hogy a teljesítményét megőrizzék.

Gyártó weboldala: www.bmcairfilters.com

Folytatás
Gyártók
Gyorskeresés
 
Keresési kritériumok (pl. íra be a keresett termék nevét)
Részletes keresés
Az Ön kosara üres

h i r d e t é s