Cégprofil
Számos tényező, köztük meg kell említeni a szinergiát és a marketing stratégiát, hogy 1991 óta 380%-os növekedést ért el a társaság. Ma az új kötelezettségek és szövetségek lehetővé teszik, hogy folyamatos növekedést és szoros együttműködést fenntartson, ezáltal egy erős állományt értünk el, és állandó ellátást minden szempontból. Marketing stratégia előzi meg a tervezést, mielőtt bármilyen projekt elindul. Minden területen, mindent ellenőrizni kell, és előre megtervezni, hogy a legjobb munkát zökkenésmentesen elvégezzük. A termelési szinteken, megbízható szállítók együttműködnek a Just-In-Time figyelembe tartásával.
Ami az értékesítési politikát jelenti, az az erőfeszítés, ami tükrözi a piacon adott méltó eredményt: 52 országban kizárólagos forgalmazást ért el a MAK márka. A MAK úgy gondolja, hogy minden piacon minden fogyasztót pontosan követni kell, és akkor a rendszer alkalmas különleges követelményekre is. Rugalmasak vagyunk az ügyfelek felé, ezáltal meglepő eredményt értünk el az olasz piacon.
Design: oldalnézetből az autónak akár 25%-át a kerekek teszik ki. Tehát egyértelmű, hogy a kör design meghatározó befolyást kap az általános megjelenésben. Ez statisztikailag is igazolt annak ellenére, hogy a kerék az egyik az öt elemből, ezért választották 85%-ban tisztán esztétikai alapon.
Ma a MAK világszerte elismert innovatív vállalat, köztük a néhány közül, aki, hála az eredeti divatstílust követi a piacon.
Gyártó weboldala: www.makwheels.it