TAR-OX

Féktárcsák:

G88 – Valószínűleg a legismertebb és legkönnyebben felismerhető TAR-OX féktárcsa, több sugárirányú vájattal a tárcsák fékfelületén. Ezek a vájatok idézik elő a turbina hatást, amely szétoszlatja a felgyülemlett hőt, ezzel hozzájárulva, hogy a tárcsák alacsonyabb hőfokon működjenek és csökkentve a görbülés, rázkódás és törés veszélyét. Az összes G88 tárcsát hőkezelésnek vetnek alá az anyag erősségének növelése érdekében és kézi munkával fejeznek be a lehető legsimább fékfelület elérésére. TÜV engedéllyel rendelkeznek.

Sport Japan – Ahogy a neve is mutatja, a Sport Japan tárcsákat eredetileg a japán piacra tervezték, ahol az erőteljes design és a magas teljesítmény fontos szempontok. A Sport Japan tárcsák 6 vájattal rendelkeznek a fékfelületen, amelyek eltávolítják a mázat a fékbetétekről és segítenek elvezetni a gázokat és a szennyeződést, amik a kopást okozzák. A fúrt lyukak elvezetik a hőt a tárcsáktól, ezzel hozzájárulva, hogy a tárcsák alacsonyabb hőfokon működjenek. Az összes Sport Japan tárcsát hőkezelésnek vetnek alá az anyag erősségének növelése érdekében, számítógép-vezérelt gépeken marnak és kézi munkával fejeznek be a lehető legsimább fékfelület elérésére. TÜV engedéllyel rendelkeznek.

Monza – A fékfelületre mart 4 vájat eltávolítja a mázat a fékbetétekről, a fúrt lyukak pedig elvezetik a hőt a tárcsáktól, ezzel hozzájárulva, hogy a tárcsák alacsonyabb hőfokon működjenek. A Monza termékcsalád a megszokott TAR-OX minőséget látványos kinézettel és mindenki számára elfogadható árral kombinálja.

Fékbetétek:

Strada .112 – Ezek a fékbetétek ideálisak gyors országúti és mindennapi vezetéshez. Már hidegben jól működnek, és azonnal reagálnak előmelegítés nélkül, ugyanakkor magasabb súrlódási mutatóval rendelkeznek a megnövekedett fékerő érdekében, jobban ellenállnak a hőnek és tartósabbak mint a gyári alkatrészek. Kitűnő pedálérzetet és teljes irányítást biztosítanak a fékezés felett a vezetőnek. Az optimális működési hője 150-200°C, ideális esetben 400°C alatt kell a tárcsa hőmérsékletének maradnia, de 600°C-os hőt is elvisel.

Rallye .113 – Kifejezetten országúti használatra tervezték. Tökéletesen alkalmas dinamikus főúti vezetésre. A Strada betéthez hasonlóan gyakorlatilag hideg állapottól működik, de magasabb súrlódási mutatóval rendelkeznek a nagyobb fékerő érdekében. A legtöbb fékbetéttel ellentétben, a Rallye progresszívebb érzést biztosít, így a vezetőnek állandó irányítása van a jármű fékereje fölött. Max. hő: 700°C, működési hő: 200-300°C, maximális tárcsahő: 500°C.

Rallye Plus .401 – A Rallye fékbetéthez hasonlóan a Rallye Plus is alkalmas országúti használatra, de már enyhe pályahasználatra is. A súrlódási együtthatója még magasabb, mint a Rallye betéteké, és nagyobb skálán mozog az optimális munkahőmérséklete, ami ideálissá teszi enyhe pályahasználatra a legtöbb kis teljesítményű autóban. Könnyen reagál a pedálmozgásra az alacsony sűrítés miatt. A betét felületének hőkezelése miatt magas tárcsahőt is elvisel. A tárcsa és a betét hosszabb élettartama érdekében film transfer technológiát alkalmaz. Max. hő: 750°C, optimális munkahő: 200-350°C, max. tárcsahő: 550°C.

Corsa .114 – Univerzális alkalmazás, bár elsősorban verseny- és pályahasználatra fejlesztették ki, azonban a nagy hatásfok elérése érdekében országúti használatra is javasolt. Hideg állapottól hatékonyak, így minden hőfokon maximális teljesítményt nyújtanak. A magas súrlódási mutató komoly pedálérzetet ad, de nem olyan kemény betét, mint a kifejezetten pályára tervezettek. Max. hő: 800°C, optimális munkahő: 200-400°C, max. tárcsahő: 600°C.

Corsa Plus .501 – Nagy sebességű országúti és komoly pályahasználatra tervezték. A legjobb teljesítményt felhevült állapotban nyújtják, de hideg állapotban is biztosítanak fékerőt. Erősebb hangja lehet néhány autóban utcai, alacsony sebességű használatnál. Megállja a helyét a versenyközeli körülmények között is féktárcsahő tekintetében. Könnyen reagál a pedálmozgásra a még alacsonyabb sűrítés miatt, de még mindig a vezető irányítja a fékerőt. Max. hő: 900°C, optimális munkahő: 250-500°C, max. tárcsahő: 700°C.

Racing Gold .601 – Kizárólag versenyhasználatra. Ha Tarox fém-kerámia tárcsákkal szereljük fel, egyedülálló teljesítményt nyújt utcai alkalmazásoknál. Nagyon kemény pedálérzetet ad az alacsony sűrítés miatt. Kiemelkedő kioldási jellemzői miatt könnyebb szabályozni. Pályán használva transfer filmet hoz létre. Max. hő: 900°C, optimális munkahő: 300-700°C, max. tárcsahő: 800°C.

Szinterezett .115 – A Tarox fém-kerámia tárcsákkal ideális országúti alkalmazás, de hatékony verseny körülmények között is a hagyományos tárcsákkal. Nagyon kemény, versenyautó stílusú pedálérzetet ad a legalacsonyabb sűrítés miatt, és bár kifejezetten verseny célokra tervezték, mégis teljes irányítást enged a vezetőnek a fékerő fölött. Max. hő: 900°C, optimális munkahő: 350-650°C, max. tárcsahő: 800°C.

Fékrendszerek:

Junior – Egy pár 4 vagy 6 dugattyús féknyereg, féktárcsák, fékcsövek és féknyereg konzolok nagyon kedvező áron. A hagyományos szettekhez képest a Junior kisebb féknyerget tartalmaz, általában 4-es/6-os B280, B27 6-os vagy B25 6-os. Néhány esetben a felhasznált tárcsák a szokásos 2 darabosok helyett 1 darabból készülnek a költségek mérséklése miatt. A Junior szettek minden esetben ugyanolyan minőségűek, mint a drágább TAROX alkalmazások, és a legtöbb népszerű modellhez kaphatóak: Peugeot: 106, 205, 206, Renault Clio, Citroen Saxo, VW: Golf, Polo és Mini. A szett kapható a spirálisan rovátkált F2000 tárcsákkal sztenderdként, vagy a Sport Japan Plusz vagy a D95 tárcsákkal választhatóként.

6 dugattyús féknyereg rendszer – A TAR-OX készlet elképesztő fékteljesítményt és teljes bizalmat nyújt. A hat dugattyús féknyereg tökéletesen illeszkedik a tárcsához, így nem fordulhat elő tárcsahiba, deformálódás vagy rázkódás. A TAR-OX kínálatában számos típushoz és vásárlói igényhez megtalálhatók féknyergek. A dugattyúk átmérője típusfüggő. Minden készlet 2 hatdugattyús féknyerget, 2 könnyűfém harangot tartalmazó tárcsát, 2 adaptert, egy szett fékbetétet és egy szett fékcsövet foglal magába. A szett kapható a spirálisan rovátkált F2000 tárcsákkal sztenderdként, vagy a Sport Japan Plus vagy a D95 tárcsákkal választhatóként.

10 és 12 dugattyús rendszer – 10 vagy 12 dugattyú illesztésével az alábbi eredményeket érjük el:
1. Egyenletesebben elvezetett nyomás a betéteken,
2. Jobb hűtőhatás a betéteknek, mivel nagyobb a légáram a betétek fém tartója mögött,
3. Kevesebb nyomás a nyergen,
4. A több dugattyú miatt nagyobb fékerő,
5. Keményebb pedál – erősen ajánlott olyan autókhoz, amelyeknek puha a pedálja.
A TAR-OX kínálatában számos típushoz és vásárlói igényhez megtalálhatók féknyergek. A dugattyúk átmérője típusfüggő. Minden készlet 2 db 10/12 dugattyús féknyerget, 2 könnyűfém harangot tartalmazó tárcsát, 2 adaptert, egy szett fékbetétet és egy szett fékcsövet foglal magába. A szett kapható a spirálisan rovátkált F2000 tárcsákkal sztenderdként, vagy a Sport Japan Plus vagy a D95 tárcsákkal választhatóként. A legmagasabb teljesítmény érdekében a 10 dugattyús rendszerek fém/kerámia tárcsákkal is kaphatók.

Gyártó weboldala: www.tarox.com

Folytatás
Gyártók
Gyorskeresés
 
Keresési kritériumok (pl. íra be a keresett termék nevét)
Részletes keresés
Az Ön kosara üres

h i r d e t é s